Diskuze: křečové žíly

24.1.2015Klára

Dobrý den, je mi 32 let a pracuji jako letuška. Chtěla bych se Vás zeptat jestli mi lymfoterapie může pomoct při léčbě křečových žil. Děkuji za odpověď. Hezký víkend! Klára

28.1.2015Marcela Marková

Dobrý den Kláro, křečové žíly vznikají z různých důvodů - úraz, těhotenství, dlohodobé stání nebo sezení, obesita, záněty žil, apod. Křečové žíly může provázet otok, který poukazuje na nedostatečnost lymfatického systému. Pokud otok chybí, tak lymfatický systém je kompenzovaný. V obou případech je lymfatická masáž vhodná. Uleví od pocitu těžkých nohou, napětí v dolních končetinách, nočních křečí, apod. Před provedením lymfoterapie je však důležitá konzultace s vaším praktickým lékařem, flebologem nebo kvalifikovaným lymfoterapeutem, který zhodnotí aktuální stav vašich žil a posoudí vhodnost této terapie. Přeji pěkný den Marková Marcela

5.2.2015Judita

Dobrý den, jen by mě zajímalo, jestli je normální když křečové žíly bolí? Bolí mě normálně i na "dotek", ne že by bolely když se jich jen dotknu, ale když je zmáčknu bolí to jako čert. Mám je na holeních, na každé jednu bouli. Křečové žíly mě bolí i při sporty. Díky

6.2.2015Marcela Marková

Dobrý den Judito, bolesti křečových žil vznikají v důsledku městnání a zhoršenému odtoku žilní krve z povrchového do hlubokého žilního systému. Jak již bylo výše uvedeno, stav zhoršují statické polohy. Proto je důležitý pohyb, který zlepšuje cirkulaci žilní krve. Pro sport bych volila kompresivní punčochy. Přeji pěkný den Marcela Marková

19.2.2015Judita

Rozumím tomu, takže kompřesní punčochy moje potíže vyřeší? Křečové žíly mě totiž například při běhání bolí ještě víc než při normálním fungování, dokonce se mi to "rozjelo" při běhání a to jsem několik let pracovala v kavárně, kde jsem stála několik hodin v kuse a žádné křečové žíly se neobjevily...

20.2.2015Marcela Marková